Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, January 21, 2011

basikal tak ada? kaki kan ada!

salam semua. lama dah tak update kan? ade ke orang nak tau perkembangan saya nih? muahaha~ takpe la, siapa nak baca, boleh teruskan membaca. jangan lupe klik-klik la nuffnang saya. ^.^ hihi. semalam thaipusam saya dan kawan sebilik bersama boo boo nya nak gi bukit cerakah. kunun-kunun nak cycling la. saya ajak gak kawan-kawan kelas. since diaorang datang lambat, saya serbu terus tempat basikal. nah! cuba la tengok camne panjang orang nak sewa basikal. plus, cuti-cuti ni banyak company buat family day dan join aktiviti riadah kat bukit cerakah ni. :) 


ni la roomate saya dan boo boo nya. haha~ kelakar keluar dengan diaorang ni. ada je pe'el nye. TQ bawa saya gi bersenam.

di sebabkan tak dapat basikal, dan kalau nak menunggu tu memang berjanggut, so, kami berjalan kaki je la pusing bukit cerakah. hehe~ paling best mesti la sesi bergambar kan. bagus gak keluar ngan orang suke bergambar ni. tak ada la nampak cam kekok or over sangat!




ahaks! padi ok kat shah alam~

pengkaji tanaman. eh, ke petani moden?
ni aksi jakun tengok ad telur pink kat pokok beras.
hehehe


bangsal tunggu durian.
bangsal eh? ke pangkin?
pangkin kot.hahaha

me dan rusa kelaparan tunggu makanan sampai. owh. rusa-rusa ni sangat jinak! pakcik yang bagi makanan tu sampai je, semua berkumpul kat tempat makanan. tak berebut pun! time pakcik tu buka pagar, tak ada seekor pun yang serbu nak keluar. good!!

KAMI yang kurang seorang.
siapa? opkos la si comel saya yang kat terengganu tu!
roomies~

No comments: