Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, January 14, 2011

channel baru? YEAY!

wow! balik-balik KL ayah cakap ada channel TV baru. korang tahu tak sekarang dah ada channel baru tu? TV Alhijrah. tadi tengok cerita Paksu Man. best. sangat islamik cerita dia. kalau tengok dari segi iklan pun, banyak cerita-cerita or rancangan-rancangan keislaman dalam channel ni. memang patut pun kan dengan nama dia TV Alhijrah. 

boleh kelik untuk ke laman web TV Alhijrah


time iklan, ada gak dia tunjuk rancangan-rancangan untuk kanak-kanak. paling menarik, kartun tajuk "tareeq wa shireen". kartun dia cakap arab. mungkin ada sarikata. tapi bagus kan? untuk kanak-kanak dekat dengan kalamullah. untung budak-budak sekarang.

tapi kan, yang tak bestnye.. kat rumah saya dapat siaran TV Alhijrah ni waktu-waktu hujan je. ayah cakap mungkin sebab ASTRO tak dapat signal, so, dapat la tgk TV Alhijrah. alamak. tak best la camtu kan? hope so, lepas-lepas ni dapat la tengok TV Alhijrah ni macam tengok TV3,NTV7,8TV,TV1,TV2 yang tak ada masalah tengok bila-bila masa. sebab, TV Alhijrah ni bagus. sangat islamik. saya suka!

huhu~ buat masa ni, tu je la yang saya tahu pasal TV baru ni. kepada yang dah tahu lama, jom share maklumat. kepada yang belum tahu, jom kita cari channel Alhijrah. hehehe~

p.s: credit to web TV Alhijrah

No comments: