Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, May 25, 2011

curry puff~


salam semua.. 
hari ni tiba-tiba je saya rajin..
saya buat nih!!!


karipap!
ada lagi sepinggan untuk breakfast esok.

kat facebook saya ada gak post gambar karipap ni..
tapi yg cun-cun sikit..
yang kelam semacam *kanan atas
saya tak tunjuk..
ahaks! 

tapi apa-apa pun, 1st trial saya puas hati.
sedap.
banyak kentang empok..
banyak ayam..
terasa kari. walla!!

even tak la sesedap cik mon saya buat..
mana la dia sekarang nih.

nak resepi?
google sini >> www.myresipi.com :)

2 comments:

kamu..ye,kamu! said...

kalu xbuh karipap msti aku keliru ngan kuih cek mek molek..lonjong2 xde kelim2 cam real karipap..kikiki

cik Im said...

ade la kelim dia..kcik..ikot acuan..hahaha

ak xpndai wt kelim dia..faol..