Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, May 22, 2011

nemomimosh giveaway. u are tag!!!

2nd entry for tonite.
yeay! 
nemomimosh buat giveaway since follower dia dah ramai.. 
yeay!!

ok camne saya kenal nemo ni? 
isk..tak kan korang tak kenal dia..
dia femes lorr~
:) 
(can i get extra point here?)


tengok-tengok
rambang mata tak?
rambang sampai kembang kan?
saya rasa laaaaaa..
if saya dapat giveaway dari nemo, saya nak yang no 1.
harap-harap la menang..
leh jadi hadiah birthday. 20 MAY kan. :)
(added point already?)

hehe. 
ok ni syarat2 yang dikena kan.
saya copy paste dari belog nemomimosh. :)

Syarat penyertaan
1. Add as a friend Zeera Boutiquee di Facebook. (sebab diorang penaja. Kalau dah jadi friendlist tak payah add dah)
2. Sila buat satu entri mengenai giveaway ni dan tampal banner ni dalam entri tersebut. (Nak copy paste entri ni pon takpe asalkan uols kepochi kat belog uols)
3. Jangan lupa link kan sekali banner tu ke belog Nemomimosh.


4. Tag 3 orang kawan. Sila maklumkan kat diorang pasal uols tag diorang.
5. Dah selesai semua, sila tinggalkan komen dan penuhi maklumat yang diperlukan :
Nama kat Facebook : ________________(senang nak check uols dah add Zeera Boutiquee ke belum)
Link : ____________________________ (Link entri yang uols buat pasal giveaway ni)



saya berharap zeera boutiquee akan terus maju, dan maju, dan maju. :) 
saya nak tag:
kezen saya cam biasa mokyom
kawan CM saya manis
kawan poli saya lily

2 comments:

Era said...

Thanks dear sebab join GA kite!

Good luck tau!

Anonymous said...

ok. tulisan saya dh besarkan. entry tu nanti sy buat ye cik im