Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, September 25, 2010

gelisah malam

malam yang gila. setelah sepanjang hari mengadap "lapbob"*nama laptop saya. ^.^
saya blogwalking blog kawan-kawan tadi. tiba-tiba terbaca post cik fiqa. wah! sudah hebat buat kek ye? bagus-bagus. camne kira?

kira? heh. sedang berfikir-fikir mahu bagi budak bambam di terengganu >.< miss u a lot. hah! tadi tak tau napa rasa sayu sangat-sangat. dengar lagu rock kapak then nangis sampai tertidur! eh? eh? pesal? tak tau. tak berhenti-henti pulak tu. cam orang putus cinta. mesej budak bambam tu pun nangis-nangis. yang dia sedap-sedap main tembak-tembak ngan dak yat. oit!! dah kawen pon main pistol ke? hihi. happy kejap sebab budak bambam tak kebosanan dok pantai timur. hehe~

owh. kepada yang perihatin. saya kedemaman hari ini. adeh!

No comments: