Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, October 10, 2010

pengotor betol!!

ai. lama dah tak update kan? ade orang rindu tak? takde? takpe lah. hihi~ haaa~ nak tanye siapa-siapa yang baca ni. korang rasa perempuan tu mesti pembersih ke? hehe. penah jumpe perempuan pengotor tak? camne rupa dorang? ha? serabut? tu mungkin. penah tengok perempuan pengotor, tapi lawa? muke nerd? baik? sopan? penah tak?

saya? pernah lihat. dan masih melihat.

penah gi umah perempuan toilet dia penuh kulat? mesti dorang tu pemalas dan pengotor kan? heh! jangan ingat tak de. ade weh! cuba la gi umah awek korang tengok. bersih ke tak. paling teruk kalau korang nak berak. tak tahan dah ni. masuk je toilet, xjadi berak. mesti bersebabkan? sebab pe tu ha?

nak lagi?


korek bontot. jilat tangan. yikes!!!

cuba gi dapur perempuan perempuan bujang ni, tengok dapur dorang. tengok stove dia. bersih ke kotor. penuh tak dengan minyak2? tengok sampah. tengok sinki. yikesss!! saya tak kata semua perempuan camtu. tapi ada segelintir. sapa berani cakap SEMUA perempuan kampung itu rajin?pembersih? saya tak berani. sebab dah tengok. semua sama je. tak kira kampung ke bandar. yang paling tak tahan, muka baik, muka pembersih. tapi... mungkin mereka-mereka ni rasa umah bujang tu bukan rumah mereka dan bukan tanggungjawab mereka. tapi tanggungjawab siapa? renung-renungkan dan selamat beramal


No comments: