Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Monday, November 22, 2010

kenduri kak ngah

salam semua. wah bizi betul cuti sekarang ni. semua orang pakat-pakat nak kawen dan tunang ye. saje la tu nak sakitkan hati saya yang bak kaca ni. hahaha~ tahniah kepada rakan taulan dan sanak saudara yang melangkah ke alam yang baru. bila la masa diri sendiri lak kan?



ni gambar dekya. siyesli saya pun tak tahu nama betul dia ape. haha~ sape dekya pada saya? dia ni cucu sedara saya. CUCU? ye cucu.

saya.


kakngah n abg faizal.



mira si blogger 


si mira n k.ngah


mereka sangat comel. waaa~ nak gak!!


adek kesayangan.


mesra kan? menjeling-menjeling nampak.


anak-anak makteh.


tuan rumah. hhehe~


owh. saya ngan si blogger.


si joyah kepoh. ^.^ miss u che huda!!


boys r us.
abg an, yan, ipan n aman


pakcik-pakcik kesayangan.
eh, ayah n jamil ada sekali


wah. abang pilot. tbeliak biji mata. tiket satu!!


semoga bahagia!!





fahmi. budak nakal yang manja.


depa buat perangai dah..



makteh.ibu.kngah.nisa.najwa


makcik n anak sedara? hahaha~


maaflah entri ni banyak gambar. malas nak beceloteh. penat-penat. >. >

No comments: