Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, December 3, 2010

Day 17 – How you hope your future will be like.

hai. hari ke 17. future life will be ye? so ni saja yang saya dapat fikir buat masa kini. enjoy ya!

mula-mula mesti lah nak kerja kan? so, saya berharap saya dapat kerja lepas abis belajar nih. dan harap-harap usaha selama hidup ni tak sia-sia. yeah. go for great project manager.

credit to mr. google

 lepas dah kerja 6bulan-setahun, dah agak-agak duit yang dikumpul tu dah berlambak-lambak mesti lah saya nak, ehem...ehem..*dush2 malu2 pulak!!

credit to mr. google

dah kawen mesti lah tinggal di rumah hasben kan? owh. hasben saya dapat kuaters kerajaan la. so, saya tinggal kat kuaters la sebelum saya betul-betul kaya nak buat banglo. cadangnya nak buat 1 untuk mak dan ayah dulu baru untuk diri sendiri. ^.^ anak mithali.

credit to mr. google 
 haa, umah tingkat dua tu rumah kami. jemput lah datang. hahahahaha~

kerja dah, kawin dah. apa lagi kan? mesti lah nak bayi yang comel, lincah, bijak dan penyejuk hati. yeah. berharap dapat kembar. sonang sikit. tiap kali beranak dapat 2. beranak 3 kali dapat 6. hahaha~ tapi sila jangan perasan anda dan si dia tak de baka kembar. kasi kembar tahun boleh??*dush3.

tak sabar rasanya nak tengok zuriat sendiri membesar dengan sihat. dengar perkataan pertama yang baby nak cakap. tengok pertama kali baby berjalan. wah!!
credit to mr. google

 dah dapat anak sebundle, mesti la saya mahukan keluarga saya tu bahagia. dipenuhi nur dah rahmat Illahi. kan? sapa tak mau. harapanya, saya jadi isteri yang taat dan rakan kepada suami, dan ibu dan sahabat kepada anak-anak. ^.^ weeeee~ bahagianya rasa!!! lepas tu mesti lah gak nak tengok anak-anak berjaya dalam hidup. tengok anak-anak kahwin. aiyoo~ pastu cakap dengan hasben ," b, cepatnya masa berlalu kan? along pun dah kawin dah" hahaha~

credit to mr. google

dan semestinya tertanam dalam hati setiap insan ingin menjadi tetamu Allah. sekarang pun dah teringin sangat. tengok orang gi haji awak pun terasa nak gi. lagi-lagi dengar ayah cakap rindukan mekah. harap-harap rukun islam ke 5 ni tertunai.

credit to mr. google
 dah pencen, dok la kat kampung pulak. eh, kampung?? katne? KL ke? hahaha. mana-mana lah kan, janji kampung. dah dok kampung, cucu-cucu datang menjenguk sekali sekala. dah datang pun sekali sekala tu, meh atuk ajar main komputer. kita lawan super mario. hahahaa!!



credit to mr. google



owh. ini adalah harapan terakhir. haha~harap-harap saya dan hasben dapat memiliki kereta ni. hahaha~













credit to mr. google
 ok. sebelum merepek lebih banyak. chow!!!!



No comments: