Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Monday, December 6, 2010

Day 20 – The meaning behind your blog name.

wow!! cepatnya hari ke 20. haha. cabaran di sambut dengan baik nampaknya. hehe. ok. topik hari ni maksud nama blog saya.

aimi aimi aimi?

oh. tu nama saya. saya bangga dengan nama saya. bukan Asosiasi Ibu Menyusu Indonesia ya. haha.sebelum guna aimi aimi aimi, saya guna che' mimie. tu pun nama saya. nama panggilan saya di kampung sebelah ayah. so, maksud aimi yang sebenarnya ialah keberkatanku. harapanya saya sentiasa diberkati dimana saya saya berada. eh salah. saya merupakan keberkatan daripada ibu bapa yang tercinta. ^.^

kalau ikot jepun lak camni:

AIMI
Gender: Feminine
Usage: Japanese
Other Scripts: 愛美 (Japanese)
From Japanese 愛 (ai) "love, affection" and 美 (mi) "beautiful".
jadinya? beautiful love? yeay!
Cdt to mr.google
 yang ni pula aimi kobayashi. dia ni pemain piano klasik. born on September 23, 1995. info dari google dan wikipedia. 

hey. banyak jugak search on AIMI ye. yang baik jadikan tauladan yang buruk-buruk jangan tengok. saya tak sama macam mereka. TQ!


No comments: