Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, December 8, 2010

Day 22 – A letter to someone who has hurt you recently.

salam. hai again! hehe. hari kedua bagi fasa terakhir. ok. topik ni cam menyusahkan sikit. saya kebelakangan ni malas nak into siapa-siapa. so, saya tak ada rasa sakit hati dengan siapa-siapa. so perlu ke tak tulis surat tu?

to: someone who will make me hurt.

salam sejahtera keatas kamu.
semoga kamu sihat dan sentiasa dalam perlindungan Nya. walaupun kamu menyakitkan hati, tapi takpe lah. saya tak nak kejam dah pada diri sendiri. marah boleh bagi impak negatif pada hati saya. so, saya tak nak hati saya sakit sebab kamu yang tak berperikemanusiaan. ok. saya harap tuhan akan menunjukkan jalan yang benar kepada kamu. semoga kamu cepat-cepat insaf dan berubah kepada kebaikan. semoga berjaya.

aimi

baik sangat pula kan mesejnya. hahaha.

2 comments:

cik Nemo said...

jauhnyee dah! hari 22?

cik Im said...

haha~
mhabiskan masa cuti dengan bbelog.

tp semua entry pendek2 je. :(