Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, December 22, 2010

hubungan dengan wanita.

entry kali ini sangat tiada kaitan dengan saya. ia berkaitan dengan gambar-gambar tertera. walaupun cerita ni basi, tapi saya still nak publish kat blog saya jugak! hey i saw you in newspaper laa..


oOOo. blogger terkenal tu dia lah?
kalah CT you..

***********************


last week sepanjang dok kat shah alam, saya settle kan pasal hal surat menyurat pasal thesis saya. nasib baik tak sesusah mana. lepas dapat surat terus je gi pejabat pembangunan cari pelan. unfortunately, tak ada pula pelan yang saya nak. so, terpaksa gi engineering cari pelan kat sana pulak. adoi. tu pun dapat 1 je pelan.aiyaaak..

3keping kertas untuk satu pelan??

petang-petang cikit saya berdating bersama oyen,syud dan kimi. yeah! kami membuli kimi.sian dia. dah la order banyak-banyak cik gadis-gadis makan cikit. dia makan sampai bersandar. sabar la yek. tak de gambar tengah makan. lupa nak amik. so, ada gambar cik aisyah je.

 makan dekat de'selat port klang.
sedap gak. boleh tahan.
rege? tak tau.
tanye kimi.hahaha~

spek old skool style harry potter.
cik jelita mesti ngamuk kalau tau i post this picture.
ampooonnn!!!!

No comments: