Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, December 31, 2010

the last pieces.

salam hari akhir 2010. huh. pejam celik pejam celik dah nak masuk 2011. pejam celik pejam celik dah tinggal satu sem je lagi nak belajar.cepatnya masa berlalu. hari ni ramai blogger yang update cerita-cerita sepanjang tahun 2010. rasanya semua orang pun sama. setiap tahun mesti ada cerita sedih mesti ada cerita gembira. macam  saya tahun ni banyak yang gembira dari yang tak gembira. kalau ada pun, lupa kan je lah. betul tak? 

tahun ni ramai anak-anak buah DKA lahir. memang seronok tengok kawan-kawan timang anak. baru-baru ni, mazs pulak di sahkan mengandung. memang berita gembira berganda la kan? check nuffnang semalam dapat RM0.25. haha. gembira-gembira. kalau nak di jadikan cerita banyak sangat yang berlaku tahun 2010 ni. tahun ni la 1st time jumpa balik kawan-kawan sekolah gurney yang lebih sedekad tak jumpa. tahun ni cgpa naik dan turun balik. tahun ni la kawan-kawan ramai kawin. tahun ni lah cik boify sangat behave. tahun ni lah kereta saga hilang. tahun ni lah pergi nya seorang cousin yang sangat dihormati. semuanya pada tahun ini.

tahun depan apa lah pulak ceritanya? opkos sebagai manusia saya mengharapkan sesuatu yang baik dan lebih baik dari yang lepas-lepas pada masa akan datang. korang pun camtu gak kan?

owh. saya nak update activity bersama mokyom di akhir 2010. ^.^ peace no war!

asrama puncak perdana.

lemari.

botol air A*i*. ^.^
umah mokyom.

pejabat fact mokyom.

cek jadual.


Faculty of Artistic & Creative Tech.

lariiiii~

 TRON!!

sunway pyramid.

No comments: