Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, December 15, 2010

ok! saya kena tag~



1) oOOo anda harus letak banner bloglarian dan link kepada URL ini: http://bloglarian.blogspot.com

2)lengkapkan slogan "saya suka berblogwalking kerana..." tidak lebih 30 patah perkataan.

saya suka berblogwalking kerana dengan berblogwalking saya dapat meningkatkan trafik blog saya dan saya dapat mengetahui perkembangan semasa dengan informasi terkini daripada blogger seantero dunia.



3) ikut Bloglarian .

4) Tag 3 orang atau lebih rakan .
- atiqahahmad
- azie upsi
- ariez
- zai nemo

5) Sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment .

No comments: