Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, January 11, 2011

AJL25? naaa~ Part 2.


A'ha! ni la sambung cerita kemarin. hari ahad masa AJL tu, kawan-kawan CM saya ajak tengok kat rumah dorang. best la kan tengok AJL yang boring tu ramai-ramai. baru rasa meriah. so, time-time siti nurhaliza nyanyi, nadia panggil, cakap kamus saya tertinggal kat rumah dorang sem lepas. dia suruh saya ambil kamus tu dalam bilik. saya pelik la opkos. mana tak nye, kamus saya ada kat rumah ok! tak pernah pulak bawak kamus tu jalan-jalan. apatah lagi tertinggal kat rumah dorang. tapi saya masuk je la dalam bilik since dorang cam paksa kan.

rupanya!!!

rupanya, boifren si leyna datang bawak kek. dak-dak rumah dorang memang dah rancang siap komplot dengan boifren si leyna. Leyna? opkos la terkejut. dengan baju tido, seluar tido nye. hehe. lepas tengok boifren dia kat luar rumah, dengan kek, terus dia masuk balik rumah, dia sempat tuka seluar je. baju tak tuka. hihi. nah! tengok la gambar leyna+boifren dengan baju tido. ops. sori leyna! kamik sik da gambar yang proper bha mau upload di blog. hahaha~


best couple on earth!

 kami insan yang tak tahu apa-apa.


sherry 1 of the organizer n nadia.
takpe kan upload gambar ni??
jangan marah!!!!

ramai lagi yang terlibat cam nana, ju n kezen sherry. tapi sorry sangat-sangat tak ada gambar semua. hehe.

apa-apa pun, wish you a HAPPY BIRTHDAY.

No comments: