Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, January 23, 2011

dah ke belum?

tuk..tuk..tuk.. assalamualaikummmm~ korang buat apa hari ahad ni? ops, untuk orang-orang terengganu, kelantan dan kedah, selamat bekerja ya! sebenarnya bukan nak cerita pasal hari ahad ni. ni nak tanya, korang dah pernah gi I-City shah alam? belom? nah tengok la gambar-gambar ni. time ni saya gi I-City dengan sepupu saya. seyesly kitaorang have fun kat I-City even tak dapat masuk snow walk. dengar cerita abang yang jaga kaunter nak masuk snow walk sekarang dah RM25. sebab kitaorang tak bawa duit lebih, tak la pula kitaorang masuk snow walk tu. plus, abang tu cakap lagi in 2years time banyak lagi development nak buat area I-City tu. wah! makin jam la shah alam. ahaks!

 k.ngah n a.shahir yang comel.

 subject of the day.




 mokyom in the house.






 sekian sahaja entry ringan saya ni. hehe. jom gi kenduri rena! bye!

No comments: