Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, January 26, 2011

so long farewell

salam semua! ==" dah sebulan dah saya di UiTM. tapi kan progress untuk dissertation saya ni tak bergerak langusng. adoi-adoi. jangan la extend! takot wok! saya ada masa sebulan je nak siapkan dissertation saya ni. huaaaa~ 

tiba-tiba je rasa malas nak gi korea. saya tak start lagi belajar alat, tak mula pun lagi measurement kat site. tak siap lagi intro baru dan seangkatan dengan nya. project evaluation and development dah start dah. lepas ni saya dah sibuk. agak-agak ada orang rindu tak nak baca saya membebel ni? orang jepun? hahaha~
insyallah, kita jumpa ye time kenduri im 13mac ni kat kampung. tapi kan, submission dissertation saya on 15mac. sempat ke?oh! oh! 

ok la. bye! need to work! 


No comments: