Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, February 1, 2011

RINGAN MACAM BULU BURUNG

salam satu malaysia! pergh semangat tak saya? hihihi~ selamat bercuti kepada warga-warga wilayah ye. selamat hari wilayah. yang bukan warga wilayah, toksah jeles, angpa kan ada cuti keputeraan sultan. :)

ok, sebenarnya saya kena tag dengan mokyom semalam. tapi, tarikh tutup contest dah TAMAT beberapa jam yang lepas. tapi tak pe la. since dah kena tag kan. :)  dan mencuba nasib..mane la tau tuan empunya nak terima ke kan..

ok camni, 
1st kena letak banner si pembuat contest.
HIKAYAT SI LUNCAI

Hikayat Si Luncai
leh kelik gambar untuk ke laman webnye.
2nd, korang kena jawab soalan ni:


Q: Blog korang ringan, ideal atau berat?
A: Ehem, saya rasa belog saya paling ringan kot.hahaha~

Kat sini aku nak tag semua Blogger. Kalau baca ni andalah orangnya. << kopipes je dari mokyom nye belog.

bukti saya di tag:
Yang special sikit aku tag kat CikIm. Special sebab ambil hantar aku sepanjang sebulan aku kat sana. Lost doe.


Tapi tarikh tamat contest ni 31 January 2011, 11.59 pm. 


No comments: