Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, April 27, 2011

aku bukan penagih tegar

aha! assalamualaikum semua! 
semalam saya dah makan FOF!
lepas dah gian nak makan FOF.
erk.. actually bukan gian. ni first time makan FOF atas sebab si blogger kamu..ye, kamu!!
dia yang provoke FOF ni. haissshhh~


tengok..tengok..
nyummy~ kuning keemasan FOF beserta roti empuk!
sekarang saya dah boleh study dengan tenang tanpa ketagihan kepada FOF.

yang ni saya gi IKEA bersama seisi rumah student CM blok 43
memang mendera nafsu makan betul. huhhu~




 aktiviti IKEA semua before exam fever and after disaster week. 
ahaks!

entry hari ini di akhiri dengan wajah tembam saya yang gorges. ahaks!

CHOW!!!!

No comments: