Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, May 25, 2011

Lawangsari Shah Alam.

wheeepp..
rajin pulak berblog nih.
ok. entry kali ni pun pasal makanan.
tapi bukan ciptaan saya la.

hari-hari terakhir saya kat shah alam ni dah dua kali saya makan kat restaurant LAWANGSARI
restoran ni betul-betul belakang giant seksyen 7 shah alam.
mula-mula ada kawan cakap tak sedap.
tak ingat dia makan apa kat sane.
pastu terbantut hasrat nak ke sana.


then.
tah macam mana leh gi sana pulak dengan kawan-kawan lain.
tapi kalau korang nak gi lawangsari ni,
saya syorkan makan menu ni: 


nasi goreng lawangsari.
ada pilihan nak ayam or daging masak black pepper
sedaaapppp!!

air2 buah kat sini pun sedap2 belaka.
kawan-kawan saya suka order air apple / +asam boi.

^.^ 
selamat mencuba

No comments: