Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, May 22, 2011

my 18th birthday

mode: entah la.

1st of all, saya nak berterima kasih kepada rakan taulan,
jauh dekat, rapat renggang, kerana ingat or di ingatkan oleh facebook akan ulang tahun saya yg ke 18 kemarin.
big hugs to FB sebab menjadi medium ucapan yang banyak tak terhingga.

tQ kepada rakan-rakan blok 43 seksyen 7 tingkat dua untuk ini :




anda adalah insan terbaik :) TQ once again..
you gurls cheers my day. TQ!! TQ!! love all of you! :)

the gurls..

and i wish @mohammad soffe was here too.

kadang-kadang bila teknologi semakin canggih, manusia semakin tak ikhlas.
perasan tak?

kawan-kawan yang tak pernah-pernah tanya khabar, suddenly wish you.
dan kadang-kadang bila terlalu bergantung kepada teknologi untuk mengingatkan kita sesuatu yang penting,
kita semakin terlupa dengan perkara yang sepatutnya kita ingat.

tapi apa pun,
saya tak kisah.
saya tak kisah,
dan 
saya tak mahu kisah lagi

my real life just begin.

love all of you!

No comments: