Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Wednesday, June 22, 2011

ahad punya celita

ahad lepas selepas aksi pulang memulang,
saya, nisa, and soffe jalan-jalan kat the curve.
ingat nak gi tempat yang cik nemo selalu gi tu..
yang kat sini dengan yang kat sini
owh..
sangat teringin.

sape nak bawak saya gi sana..
cepat..
cepat..

last last incik soffe ajak makan mcD. =.-
aiggoooo

lepas makan terus gi tengok wayang.
cadang nya nak tengok super 8.
but since super 8 lambat startnye,
plus incik ganu kite ni nak balik cepat,
tengok la cite 3.2.1 cinta.
syoookkk best gile lawak!

ayat ayat tak boleh lupe dalam cite tu,
" hensem tu timba aku"
"kau ingat kau dah grad kau boleh nak campak kertas merata-rata? pungut balik"

apa pun saya gembira time tu.
terima kasih incik soffe kerana menggembirakan saya
kamu memang sahabat paling akrab yang saya ada.

entry ini di akhiri dengan gambar minah senget jumpe roshamnoor bersama isteri dan anak-anak =.-

No comments: