Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Thursday, June 9, 2011

saham akhirat.

pagi-pagi dah baca blog aainaa
best gak baca blog aina ni.
sebab:
1. dah jadi sumber inspirasi pula sebab aainaa kelihatan hebat dimata saya.
dia belajar di UK. ambil master. dan ramai suka dissertation nya.
owh aina. bila la nak jadi macam kamu.
2. aina suka cerita-cerita ilmiah. best!

macam hari ni, aina kenalkan saya dengan blog ni.
tiba-tiba je berangan nak anak macam darwish dan darwisya.
tapi tak tahu la kan camno jadinye.

memang selalu berangan nak anak cam ni.
hafaz al-quran dan memahami nya.
pandai bertutur dalam bahasa selain bahasa melayu.
contohnya, bahasa arab, bahasa inggeris, bahasa bugis hehe~
insyallah,
niat yang baik mesti Allah bantu kan?

so, 
saya pun nak ajak anda-anda berangan dan tanamkan semangat nak anak seperti ini:



dan ini:



crdt to aainaa, blog darwishndarwisya and also mr.youtube.

2 comments:

Ainul Mardhiah said...

Thanks im. eh aku xhebat mana pun. masing2 ade kelebihan tersendiri.ko pn hebat dimata aku. never underestimate yourself im! semoga kita dpt sama2 tmbh kan ilmu utk masa depan yg lebih gemilang, cemerlang dan terbilang. haha. skema x aku? visi SMAKL dlu ni.
ko boleh im! nnt ade anak, kita didik anak kite jd camni keh..!! all the best!

cik Im said...

hahaha~
xde la underestimate sgt..cume kagum la kt ko. :) hehehe~

ko mmg skema la aina! hehehe~
insyallah.doakan ak bimbing bkl ank2 ak t jd cam darwish n darwisya :)