Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, August 2, 2011

2nd day puasa

second day puasa.
berjaya. 
kawan-kawan camne?
puasa tak hari ni?

hari ni saya wat simple wiring.
baru-baru nak belajar la kate kan..

tengok,
kusyuk je dorang ni buat.

saya punya dah siap.
muehehe~

tengok, kegembiraan terpancar bile lampu menyala.
jakun!
oke, saya pun sama. muehehe~
 sori la fit, gamba lu tak cun. sape suh tak reti dok diam.

yang bawah ni kena buat 2 lampu.
mentol 1, pendaflour 1 guna 1 suis.
 fadhil nye bay

ni saya punye!
berjaya tak?
=oo=
kombang lobang idong.
ok, student elektrik boleh boo saya kuat kuat.


ni la board latihan kitaorang. 
ce cari saya punya yang mana?
opkos la yang paling semat.

lastly, harus la update video sebagai bukti hasil nukilan saya berjaya dan bukan omongan kosong.


who said civil engineering people cannot do electrical work?
i prove u wrong bebeh!

No comments: