Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Monday, August 22, 2011

miggu lepas dan minggu ini

minggu ni saya bizi attend iftar dengan rakan rakan.
penat tapi seronok.
demam demam pun gagah gak gi iftar.
1st iftar yang saya attend opkos iftar dengan budak budak BOM.

plan asal nak berbuka KFC je.
last last cikgu suh wat ayam bakar.
mencicit la cari bahan bahan dan barang barang.
gambar shopping lupe pulak nak amik.
tapi kelaka sebab segerombolan budak budak baju hijau dok pilih pilih ayam.
at the end..
semua makan ayam dan kari ikan dengan lahapnye.

cikgu syahril belanja air sarsi.

masing masing muke kenyang gile.

lepas iftar dengan budak budak BOM,
saya join geng kamcheng SMAKL.
iftar on friday + celebrating bufday abang ammir + belated buffday rosman and becoming buffday iman.
meriah sangat.
siap main teka teki-uji IQ dan merepek sepanjang masa.


saya tak ada gambar iftar dengan banyak sebab camera HP sangat cikai.
gambar ni update daripada fateha kamarudin.


ok. 
hari sabtu pulak sepatutnya berbuka dengan geng geng sekolah gurney.
tapi ada sebab sebab yang tak dapat di elakkan, 
saya berbuka dengan cha dekat restoran intai intai.
tapi maap la, lupe amik gambar.
hehe..kusyuk makan.
lalalaa..

then hari ahad menjelma.
malas di pagi hari.
tapi mengenangkan kek lapis sarawak saya masih di shah alam,
kena la rajin sikit gi sana.
ingat taknak berbuka kat shah alam.
tapi cam kesian dekat aqma sebab sherry berbuka dengan abang and kezen dia.
zue berbuka dengan classmate dia.
so, i decide teman aqma berbuka.

google google tempat makan best.
aqma mengidam nak makan nasi kerabu.
so jumpe restoran hatinie.
sedap gak nasi kerabu dia. 



side dishes

aqma.

lepas berbuka, gi singgah giant sek 7 sat.
jenguk bat dating ngan acid. 
dok tengah makan.
hehe.

pastu masuk giant beli kad raya.
tak ada dah kad raya comel comel cam dulu.
=.=

saya nak bagi sekeping je dekat si jantung hati.
since tak ada yang kiut kiut jual sekeping,
saya beli yang sebundle lima keping kad raya.
bagi aqma sekeping.
lagi 3 keping saya bagi dekat insan insan bertuah.

hahaha~

baru tadi pos kad raya ni.
dah macam nak pos kad kawen je rasa nya. hehe

lastly, 
saya buat kuih raya.
ibu cakap tak rangup sangat.
mungkin sebab lama kot dok rendam dalam ceklat ngan madu.
saya buat ni sebab terliur tengok cik intan bersilat kat dapur dalam entry dia yang ni. hehe


ok la. cam banyak pulak membebel.
BAI!!!

No comments: