Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, October 28, 2011

buang tebiat? oh NO!


hehe~ hari ni saya rajin tiba tiba.
tengahari tadi gi carefour.
nak pos borang tamat belajar ke JPA.
ye la, as JPA scholarship, lepas habis study kena la lapor diri kan.
harap harap JPA ade la nak panggil berkhidmat untuk rakyat.
muahahaa~

alang alang dah ada dekat carefour, 
saya singgah nagoya before balik.
then bekenan la dengan 1 kain langsir ni.
beli je la 2meter.
haha.panjang gile kan. hamek ko!
tapi tak pe. saya kan creative.
so balance kain tu buat la ropol ropol.

nah, tengok la langsir baru saya <3


lepas pasang langsir, 
terus rasa nak kemas bilik yang bersepah gile.
siap punggah balik khazanah khazanah lama yang leh gantung gantung.
ngeh ngeh ngeh..^__^"

so,
sekarang ni, bilik saya dah kemas sikit dari semalam.
hahaha~


tetiba terasa saya ni buang tebiat kemas kemas bilik.
hmm..
kemungkinan besar akan merindui bilik nih. =.=
daa~

No comments: