Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, January 20, 2012

1st post for 2012.

whoot whoot~ lama rupa nya tak update blog. bulan 12, bulan yang sangat boring. pergi kerja, tapi tak ada kerja. nak main internet pun kena sorok-sorok since tempat dekat bebenor dengan bos. bulan ni, dalam seminggu dua ni baru ada kerja. lucky me. kalau tak hari hari dok bertapuk tapuk buka FB dengan tengok movie sambil konon konon typing. haha~ loser betul gi kerja camtu kan.

minggu ni ada laa 4kali attend meeting. pergh! dah macam manager dah rasa. tapi malang nye, selalu dalam meeting muke blur setiap kali dorang guna short form untuk setiap project or nama nama test or nama nama equipment. loserrrr lagi. bOOoooOOOOooo. ok fine.

bos a.k.a supervisor a.k.a senior manager engineering asik panggil nama aku ni mimie je. ohhh laa.. orang kat kampung je nama tu. bos bos. tadi pun ada meeting, ada sorang akak ni masak nasi lemak untuk breakfast, bos pun cakap camni, "lepas ni, next meeting, mimi masak" baeekkk bosssss!!! sakit perut saya tak tanggung ea. haha~ dan macam kebiasaan meeting, minit memang saya yang menurut perintah ni laa yang buat. o.0 english gua tunggang langgang beb. lepas tu segala planning for new project, kena assist C.E manager wat master work program. best! baru laaa kan.

cececeyyy cara bercerita macam banyak sangat kerja. tapi 24jam ngadap FB gak. hahaa~ HABIT!!!

owh.. nak tepek gambar. 

cam bizi tak?? hahaha~


 ahaks~ gambar nak anggun je.
patut kena letak gambar passport..
very the over tau!

lepas tu nak tanye. korang penah tengok kapal terbang 2 tingkat? 
maksudnye double decker airplane?
aha! 2minggu lepas aku dok tengok emirates plane yang besar gajah ni landing.
sebab ape gi tengok?
sebab nak cek timing aerobridge baru untuk tingkat atas.
al maklum laaaa baru wujud kapal ni kan.

see!!!
Airbus A380.

No comments: