Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Thursday, September 20, 2012

Hati berbunga-bunga.

Lama tak lama la kan tak update blog ni. Bersawang-sawang dah blog ni. Kalau dulu ade orang baca terus tak ada. Kan? *angukcepat!

Ni pun kan malas nak update sebenarnye. Tapi ade orang request suh aktif balik. Semangat-semangat je orang tu suh jadikan blogging as hobby. Dulu ye la hobby. Sekarang ni mana ade masa. Gi keje pun kol 6.00am balik kol12.00am *ceteka keje ape camtu? Hahaha~ ok tipu!!! Gi keje mmg awal pagi la keluar rumah. Balik keje kadang-kadang je awal. Selalu nye memang lambat balik sebab gi dinner dengan opismate yang duty malam.

Keje ngan castmet ni seronok. Bos baik-baik, kawan-kawan pun muda-muda. Ramai lelaki yang leh cuci mata.. ahaks! Sooo sepanjang keje ngan castmet hati ni sentiasa berbunga-bunga. Ade je orang yang buat saya ni happy. ;) kan awak kan? Ngeeee~

Dah la. Malas nak taip panjang-panjang. Mood mengarang tak sampai lagi. Untuk awak yang request, saya nak habaq mai, saya sayang awak sangat-sangat. Awak buat saya rasa kembali kehangatan chinta. Ahaks! *maluuuu~ kbai!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

wanhatta said...

Aauuuuwwww.sape2? Xnak knalkan kat aku ke?

cik Im said...

kiah propa btl laa ko ni wan.. hahaha~