Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Monday, October 29, 2012

war field

Salam. Hai. Korang tengah buat ape tu? Sekarang ni kan, saya terfikir sesuatu. Berat nak cakap. Payah nak luah. Perit nak coret.

Sedar tak kehidupan ni satu medan petempuran? Sedar tak? Tak? Sila tampar pipi sendiri kuat-kuat. Bangun lah dari tido. Cukup-cukup la berdengkur.

Dari segi duniawi, material, kite berlumba-lumba nak kejar yang terbaik. Terhebat. Termasyhur. Terkesima jadi nya melihat seluruh umat manusia berperang demi hal-hal keduniaan. Dari segi alam seterusnya, tak ramai yang nampak. Tak ramai yang berusaha *cam aku la tu*.ad pulak yang nampak tapi nampak jalan yang salah. Acane tu?

Tiba-tiba saya rasa entri kali ni macam nak jawab soalah essei PTD je. Muahaha~

Begitu la perihal manusia. Tak pernah puas dengan apa yang ad. Kan! K la. Malas nak bebel. Mata pun dah kuyu. Sok kene.. uarghhhh!!! MALAS!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments: