Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, July 30, 2010

nee noo nee noo

hello everyone!!! happy friday.. happy holiday.. yeay! =D

dah baca yassin? sudah? bagus-bagus. camni la umat yang kita nak.. hehe.. esok cuti. saya takde kelas. seronok. ye sumpah seronok. TAPI, saya ada assignment yang tak siap lagi. saya mahu langsai semua assignment as soon as possible. saya mahu bersenang-senang di KL hujung minggu ini. tolong laa..

hayoo!

tutorial Dr. Hisham pun tak betulkan lagi. banyak salah kot. review MKA tinggal nak susun and compile ngan mira je lagi. then terus email kan. ha apa lagi? BLD520, progress ape eh? entah. kawan-kawan, kita kena jumpa banker ni. bila mahu pergi? then apa lagi assignment? owh! assignment En Reza. *_* sila pening sekarang ye cik mimi. padan muka ko. HAHAHA!! hayoo.

ahad lepas, saya gi modul 3 kat uitm shah alam. wajib hokey. jangan tanye saya kenapa rajin sangat. i am not! tapi modul kali ni sumpah best wok!


kawan-kawan group yang happening. semua pun bagi good respond even biasa la, ada yang agak annoying. yosh!

pastu, kemarin saya dan roomate bertukang. kami buat meja. eh, pandai-pandai je cakap buat.haha~ bukan kami yang invented meja tu. pasang-pasang skru je. hokey-hokey saya takot ada orang tu baca, so saya jujur la.. saya dan roomate dapat pikir camna nak pasang laci je. yang lain-lain adalah titik peloh boiperen roomate saya. hokey. terima kasih adek!


lastly, ada warga DKA'04-07 bakal dapat title ayah/papa/daddy this november. congratz bro and hajar! ops lupa lak to mummy aimi farhana, i will pray for your safety deliver your 1st child. congrats kawan-kawan. hokey, sila jangan bertanya bila turn saya. LAMBAT LAGI, F.U.L.L.S.T.O.P saya masih muda remaja dan masih penganggur berjaya. tidak berkemampuan untuk mempunyai keluarga sendiri lagi terima kasih.

selamat malam semua :D

No comments: