Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, July 18, 2010

permulaan yang baru

permulaan baru. langkah baru. cerita baru. azam baru.



korang pernah terfikir tak nak mula hidup baru? camne tu ye?
berubah kepada sesuatu yang lebih baik tu hidup baru ke?
tak hipokrit ke namanya?

apa pun,
saya mahu berubah.
mahu bergerak dari satu fasa ke satu fasa yang lebih baik.
saya nak kehidupan ni penuh kegembiraan.
boleh?
bolehkan. saya tentukan kehidupan saya.
betul kan?

permulaan baru dengan telefon bimbit baru *telefon bimbit??? haha~
dan tunggu mp3 baru dari adik tersayang ^__^v
selamat malam semua :D

No comments: