Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, August 24, 2010

puasa?

hep..hep..hep..

minggu ni nak buka puasa katne ye?
nak sahur katne ye?

mahu sesuatu yang istimewa.
any ideas?

si buah hati balik minggu ni.
saya mahu buat sesuatu yang istimewa.
yang akan menjadi ingatan buat si buah hati dan saya sendiri.
camne ye?

dah lama tak lepak dengan si dia.
last lepak kat Bt. 4 PD.
=D

tahun lepas, buka puasa paling best di..
bazar stadium shah alam. rindunye!!!
saya betul-betul rindu dia.
cepat la balik sayang..

----------------------------------------------------------------------------------------------


ha, camne ye nak up kan rating blog?
idea. logik. bernas.

TQ :D

No comments: