Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, September 10, 2010

SYAWAL PERTAMA 2010

raya..raya..raya.. alhamdulillah selesai sudah sebulan berpuasa*sebulan eh? pagi ni, saya dan keluarga macam biasa la bangun awal, mandi sunat raya, menjamu selera bersama-sama. ayah semalam cakap nak sembahyang raya tahun ni kat masjid wilayah. tapi..sebab kami lambat sikit keluar rumah, jadi terlepas lah sembahyang raya kat sana. ayah frust betul. sampai je kat rumah, nasib baik surau setapak jaya belum start lagi. sempat la sembahyang raya berjemaah.

masa takbir raya en, saya rasa sayu sangat-sangat. teringat arwah. arwah tokwan yang baru je meninggalkan kami semua tahun lepas. almost a year. arwah yek angkok, dan arwah yek aji. saya rindu sangat kalian semua. saya menangis dengar takbir dengan pakai telekungnye, ngan dok kat sof depannye. huiiii syahdu betul.

khutbah raya kali ni dia sebut pasal.... erk..takyah la cerita. mesti korang pun dengar mende yang sama kan?? =) lepas abis khutbah, salam-salam la ngan penduduk setapak jaya yang tak balik kampung. sob..sob..sob..or yang kampung dia ialah setapak jaya. haha~ tu si aainaa mardhiah la tu. jumpa aainaa kat surau. dok sedap-sedap sembang, sampai ke depan pintu, and semua jemaah dah balik. haha~lama tak jumpa aainaa. cikgu dah dia sekarang. tak lama lagi sambung master. jauh pulak tu. rindu aku sama kau aainaa ooiii..

balik umah lak, sesi bergambar lah!!

1. gambar semua orang! peace~

dont ask why i am the biggest one!!!

2. salam kaut. eh..eh.. bukan..bukan.. ni salam mintak ampun*mintak duit raya sekali.hehe~

muah2 cayang ayah!

3. gambar 4 beradik ^.^

ye! mereka sengal.


4. lelaki didalam family.

kuang asam dak yan jongjeng!
ayah muka cam arwah yek angkok ~.~"


4. wonder women in da house

kami sangat sayang ibu~

di bulan syawal yang mulia ni, saya sekeluarga menyusun sepuluh jari dengan penuh keikhlasan memohon keampunan daripada sanak saudara dan rakan taulan yang jauh dimata, tapi dekat dihati.

No comments: