Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, November 9, 2010

4th day Your favorite photograph of your best friend.

ai. salam sejahtera ke atas kamu. hari ke empat dah?? wau bulan! bagus nya saya! sila tepuk tangan. yeay!
ok, hari ke empat pasal apa kawan-kawan? ye! gambar rakan kesayangan. let see.setelah sesi korek mengorek external saya, saya sendiri tak tau nak pilih mana. so, pilih je la mana-mana pun. yang penting member-member dalam gambar yang menjadi favorite saya. =)

 1. Geng smaklian.

 hari pertunangan abid dengan tunangan nya. best dapat kumpul ramai-ramai.

2. Gathering all bears?

sweet memories from besties back at sabah. this picture taken on liza 19 bufday. all besties teddy were here accept mine. where were mine? huh! at soffe's house.


3. Aishah

 window shopping with sweet girl from kajang. ni namanya ape? bohsan. serious boring sangat. tapi syukur sangat-sangat ada this lovely girl. dapat gak bergossip lama-lama. siap jumpa bandi amuk lagi kat restaurant dia. heppy!!


4. Memory of school teenage cadet?

gambar zaman kegelapan. tapi sangat bermakna. =)


5. Futsal


futsal tournament with my classmate in uitm. =)


6. Diploma convo-day

rindunya nak pakai medal. hahahaa~ motip???


7. MOST LOVABLE PICTURE OF MOST BEST FRIEND.

tak terkata.









No comments: