Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, November 27, 2010

tajuk sensasi?

dalam dunia ni ada macam-macam jenis orang. ada yang setia. ada yang tidak. ada yang tak kesah. ada yang terlalu ambil peduli. macam cik nemo cakap, ada jenis orang kategori penyapu. PENYAPU? ye. penyapu. apa-apa pun bedal je. asal boleh. asal dapat. memang ada orang cakap "the best men win" tapi perlu ke sapu je if dah tau orang tu berpunya. kan?

persoalan yang timbul di pagi dhinihari ni sebenarnya dah lama saya fikir. tapi still tak dapat jawapannya. okay. korang ada pasangan. apa yang korang buat untuk "jaga" pasangan korang daripada dikebas penyapu?
  1. mendengar kata pasangan setiap masa?
  2. berkepit setiap masa?
  3. kontrol pasangan korang cam pegang remote control?
  4. buat tak tahu je. lantak la nak buat apa pun
ha. mana korang rasa sesuai? 
saya agak suka jump into conclusion. suka sangat judge orang. memang buruk perangai. tahu. tahu. tahu. tapi saya tak dapat nak kawal la. hari ni usha facebook "rakan" si dia. ops. ada orang tuka relation status into in relationship la. hahaha. wah! kau jeles ke kami in relationship? hadoi. suspicious betol kan? dah la. malas nak tambah penyakit hati. huahahaha~ nitey nite sweetheart.

No comments: