Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, December 18, 2010

Day 27 – What kind of person attracts you?

ok. saya suka lelaki yang camnih.

1. pandai bersilat
 haaaiiiyyyaaaakk!!!
bagus orang camni..pandai seni pertahankan diri.
nanti saya kena serang, dia boleh jaga saya. 
ye tak? kan?

2.SETIA
 tengok tu. walaupun tinggal di terengganu, masih lagi setia dengan negeri sembilan.
tengok kawan-kawan dia. ada ke pakai baju barcelona.hehehe!!
owh. orang yang bersemangat kesukanan ni bagus.
sehat orangnye. tengok lah badan en.

3. BERANI
nah! tengok tu.
berani betul dia terjun tebing tinggi..gila pa?
orang berani ni memang bagus sebab saya penakut.
hahaha.

4. FRIENDLY
kena la cari yang friendly kan.
ramai kawan. baru la meriah.
tengok tengok.. 
sanggup dia datang kenduri mat radee ni kat melaka dari terengganu..

5.PANDAI BERENANG
 mesti kena pandai berenang sebab kalau saya lemas, kompom dia boleh tolong selamatkan.
ye. saya tak pandai berenang.
tapi, ni bukan gaya berenang nih.

6. ADVENTUROUS
owh.
orang sebegini sangat menyeronok kan!

7. KAWAN DENGAN ORANG TERNAMA
 dia pun kena tempias orang ternama gak nanti.
so, saya pun tempias tempias la glemer. 
boley?

8. PENCINTA ALAM
 orang cakap pencinta alam ni orangnye berhati lembut.
wah gitu.

9. ADA KERETA!
tak ada la isu dia nak pinjam kereta saya.
kan?

tapi kan, kenapa semua gambar ni orang yang sama? 
hahahaa~



2 comments:

Anonymous said...

weh, kebetulan ciri2 tu ada kt org yg sama kan?

-cha-

cik Im said...

tu yg di cari itu la yang dapat kan??