Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Friday, January 7, 2011

1st week!

salam semua. ape korang buat  tu? hehe. eh, minggu ni saya dah start kelas dah. tapi banyak kelas cancel. hari selasa hari tu saya gi melawat tapak dissertation saya. penat gak la jalan-jalan dalam uitm ni cari cooling tower. yang best nye, saya kompom akan memanjat kalau nak gi tengok cooling tower tu kat mana. lepas ni kena bawa sound level meter lak gi site. adieh~




 ni kat engineering..tingkat 14 kot..
saya kena panjat water tank untuk ambil gambar cooling tower tu.
TQ!


ni cooling tower versi bulat.
rasanya ni dekat FMSK kot.

jalan berliku-liku..
kesian kat saya!



dewan kuliah bulat..
tempat ni sangat creepy ok!

haaa~ seraamm..
berbaloi gak dapat tengok ni.
hahaha~

kena kunci sebab nanti ada la makhluk wat bukan-bukan dalam nih.


ni kat fakulti saya.
sangat sempit. :(


semalam saya gi jalan tar dengan aqmar. penat gak membeli belah. mencari-cari tudung untuk ke kelas. tudung nak setended yang murah, senang, yang penting tak yah gosok. hehe. nak gi jalan tar kitaorang kena naik tren. sebab kalau naik kereta susah nak cari parking. tau-tau je la kuala lumpur tu camana rupa dia. dengan jem nye lagi. 

bila masuk je dalam tren, saya terpandang ni. "KOC UNTUK WANITA" auuww.. dah lama saya tak naik tren rupanya. tau koc ni dah lama dorang praktik kan. kawan-kawan yang lain pun dah ada yang cerita. kali ni baru la saya dapat merasa masuk koc ni. best! sebab? semua perempuan sahaja! hahahahhaa~ selesa sangat-sangat.

koc wanita.
lepas bershopping baru sedar yang kitaorang ni tak makan lagi. sebabkan nak balik awal, so, aqmar decide makan dekat area shah alam. sampai je shah alam, still kitaorang tak decide nak makan kat kedai mana. hehe. pikir punya pikir, saya cadangkan makan dekat medan selera seksyen 7 shah alam je la. dekat sikit nak menghanto si aqmar ni balik. 

sampai kat medan tu, kitaorang gi kat satu cafe ni..nama dia cafe zam. nak cakap sedap sangat, tak la. tapi ok la. ada rasa gak not bad. tapi yang bestnye, nasi dia sebumbung!!! banyak giler. tengok nasi dia sampai nak terkeluar biji mata. banyak nye tuhan jela yang tau. harga?? stended. nasi goreng paprik+sirap limau =RM5.00 . memang berbaloi-baloi. saya makan sampai tak boleh nak bangun.adoi.hehehe~

tengok!! licin.hahaha~

No comments: