Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, January 4, 2011

mane satu ni?

salam kepada semua kaum kerabat, para pembaca, yang senyap mahupun yang bising. yang dari luar negeri, yang memerlukan google translate untuk membaca belog saya ini. ada ke? lantak la. ada saya kesah? cuba tengok tajuk. apa korang rasa saya nak mengomel hari ni? aha! tak tau kan?

fa, ta, petai, teh dengan fateha, apa yang sama antara lima ni? ada yang sama ke? bagi yang tau, memang dan sememang nye la akan cakap ada persamaan. apa dia? orangnya. ye. ini lah orang nye.

 fateha

 fa? ta?

 petai?

sama je kan??

hehe~
dah bertunang dah kawan yang sorang ni. kenal dari sama-sama form 1. sekelas, semeja prep, sehoki, seponteng.dan se-se yang sewaktu dengannya! both petunang ni satu sekolah. saya sangat suka pasangan ini. sebab? mereka sangat comel. saya sentiasa mendoakan agar anda berdua kekal hingga ke syurga. infinity!


ok2. yang lain-lain adalah sekitar kenduri fa,ta,petai dan fateha tunang. yeay!


 the pengantin..

 boleh pandang-pandang..
duduk renggang-renggang..
^.^

 merenung future? yeah!!

 wahidah's invitation card.
next week yaww!!

 the gerdix girls.
i heart them!!

 the sweetest maryam madhihah.

distribution session..

chillex!




penutup entry ialah gambar mereka yang sangat sweet ini..
wah!!
mereka sudah dewasa laa..




fateha & ammir

No comments: