Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Thursday, May 26, 2011

SETERESSS~

saya seteres!!
kenapa setiap decision saya mesti berakhir dengan kekecewaan?

saya selalu mengharapkan sesuatu yang baik.
saya juga selalu beri yang terbaik.
tapi,
ending dia.
sedeh!

sama macam hari tu.
sama macam hari nih.

punya la tunggu mantera anjasmoro dari siang tadi.
tapi dapat tengok tulisan ni sahaja

-TAMAT-

WTH???
ayah ngan ibu tengok 'panorama' tv1
so, saya ambil tv dalam boot kereta dengan harapan dapat tengok anjasmoro dalam bilik.
OWH!
boleh2 pulak dalam bilik ni tak dapat siaran TV3.
:( tskk!!

dengan gagah perkasa nya,
saya bawak TV gi bilik adik. dengan harapan dapat laa tengok. 
cikit pun cikit la..
dok godek-godek,
dah nak kol 10 dah.
then bile dapat tengok dah keluar 
TAMAT
sambil nyanyi2..
terbaik betul.

crdt to google image
usha kat tonton.com,
hampes. update episode pun tak! harapan betul.
baik tak yah ada tonton ni..
tengok kat web TV3 cam dulu-dulu lagi bagus.

No comments: