Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, May 28, 2011

kalaulaa~

dalam entry sebelum ni saya ada cakap yang saya fail untuk membuat keputusan.
hari ini pun saya tak tau nak buat keputusan camne.
ramai cakap suruh buat.
peluang kata nya.

tapi.
saya ada keraguan dengan diri saya sendiri.
saya tak yakin.
plus, honestly saya tak tahu pun camne saya patut lakukan.
kompius.

ape eh nak buat?
saya takut saya menyesal kemudian hari dan mengeluarkan kata-kata seperti ini:

"KALAU LAA AKU BUAT CAMNI, MESTI AKU DAH JADI CAMNI"
or else,
"ALA, AKU PUN DULU DAPAT MENDE TU, TAPI TAK GI JE"

tapi..
tapi..
tapi..

*serabut sendiri*

No comments: