Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Monday, June 13, 2011

mimpi hazama la pulak. camno tu?

demam AF dah berakhir.

tahniah kepada HAZAMA
menang AF9 - last AF.
tahniah.
tahniah.

nih time ngan MUH.

tah minggu ke berapa tah.
haha~

ensem ke?
jalan-jalan kat youtube,
ada ramai gak jot komen cakap hazama ensem.
ye ke? hehe~

jom layan lagu dia..
cinta teragung.


Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mcuba utk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu utk
Mcurahkan semua
Isi hatiku

aaaggghhh!!!
liriknya menikam kalbu.
like2..
sepanjang hari dengar.
anggau!

No comments: