Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, September 11, 2011

amende budak laki suke gebang pasal awek dia kat kengkawan..

seriously nak tahu?

cdt to google image

none hado. << berdasarkan pemerhatian kawan lelaki yang klasifikasikan dirinya nerd.
haha..

kuciwa tak? as girl, saya kadang kadang terasa gak la. cam kite ni tak di hargai.
but,
bile dok pikir pikir balik, standard la kan.
ce bayangkan segerombolan lelaki dok lepak kat mamak masing masing cite pasal awek dorang.

Ali: semalam awek aku buatkan kek birthday untuk aku..sedapp oOOo!
Abu: yeke? raya hari tu aku bawak awek aku gi beraya umah opah aku kat kampung, perghh!! memang ada bakat jadi isteri mithali.. sopan je kau.. siap bersilat kat dapur dengan makcik makcik aku.. hehehe~
Kamal: waa..jeles nye aku.. aku pun nak gak awek camtu weh.. awek ko tak ada kembar ke?

camne?
dapat bayangkan tak situasi camni?
or lagi teruk? hahaha~

ada gak lelaki yang dok cite pasal awek dia kat kawan, ye kawan BUKAN kawan kawan.
yang selalu dok di cite nye adalah masalah rumahtangga.
tu pun kalau dah tak tertanggung sangat dah.
paling tak pun buat ayat sedih cam, 
"Ling, bagi aku cinta sorang, sunyi la hidop"

tak denye depa nak cite awek depa bagi kad anniversary tiap tiap bulan.
tak denye depa nak gebang awek belikan depa jam harga RM400.
=.=

so? apa nak buat?
lu pikiaq laaa sendiri.

No comments: