Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, September 6, 2011

updated!

salam semua. selamat hari raya. amacam raya tahun ni? ada best? mesti la seronok kan. dapat makan. hehe~

saya? hm..ada yang best dan ada yang tak best nye. yang tak best sebab dalam banyak banyak hari, tak ada satu hari pun saya bercinta. =.= sedih. si dia kat sini, saya kat kampung. saya kat sini dia pulak ke sinun. jadi, tak sempat la bercinta. mesej pun jarang. kadang-kadang dia drive. kadang-kadang kat umah makcik makcik dok bersembang. memang tak berjodoh.

dan lately, saya jarang sangat sangat post apa apa kat blog. bukan apa, kadang kadang tak tau dah apa nak di kongsi dalam blog ni. so, saya blogwalking je la. tu pun kadang kadang tinggalkan juga jejak. kadang kadang jadi silent reader je. blog yang rajin saya singgah blog cikIntan. jeles je tengok dia happy happy ngan super K dia. eh.. eh..bukan jeles hasad dengki kemende tau.. jeles tengok dia dapat bf yang sangat matang. ahh teringin nye nak bf camtu. #verangansekejap..haha~ apa pun, semoga bahagia dan berkekalan ye kamu berdua :)

hokey la. malas nak taip panjang panjang. babai semua. ^__^

salam aidilfitri dari kami sekeluarga :)

3 comments:

hamzah ian said...

boleh buat kumpulan nasyid ni.. hehe

Syairani Tarmizi said...

Selamat hari raya dear..

nice blog.. happy blogging :)

cik Im said...

hamzah ian: hehe..tu la..nk fight rabani..lalalala~

syairani tarmizi: TQ dear.. ^__^