Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, November 12, 2011

awak..awak laa..yeeee awak!

wah wah.
semua nak pulun cerita tarikh 11.11.11 semalam en.
saya pun ada gak cerita. 
ahaks! ada tak yang nak tau?
ada tak?
ada tak?
tak ada pun tak pa la.
saya cerita gak.
muehehehe~


semalam waktu kelas, incik sopi ada mesej, tanya kelas habis bile, lunch jam berapa semua bagai. then lepas 2 jam tu dia call pulak. ingat pasal pe tah. rupa rupanya wallet dia terjatuh dekat area petronas bangi/kajang waktu dia ontheway gi toilet. korang tau tak dalam wallet dia ada ape selain IC, ATM card dan card2 yang lain? dalam wallet tu ada duit RM1800. ye cash RM1800!! siapa jumpe tu memang untung gile la. boleh beli handphone weh! galaxy tab pun boleh.

bengang kadang kadang ngan inchik sopi ni. dia memang suke ada banyak cash dalam wallet dia. tak paham la kenapa nye kan. pening gak kepala kan duit 1.8k hilang camtu je. dah la bukan kena samun. huhu~ untungla ada kawan yang kerja shift malam, dapat la teman gi buat segala report yang hado.

sepatut nye inchik sopi balik kampung semalam. tolong tolong kezen dia nak kawen. al kesah nya camtu, tak jadi la dia balik semalam. kitorang jumpa pun dah nak jam 11 malam. kesian la kat dia, dah la tidur dalam kereta je, pastu wallet hilang, pastu kena hantar BQ tender kat orang malam, kena redah jem, nak dating lagi kan. hehe~ eventho inchik dalam kesusahan, dia tak susah kan saya. dapat makan free lagi. before balik tu dia isi minyak kereta saya full, siap dapat duit poket lagi. haha. dah macam budak sekolah je rasa. :D maceh banyak banyak ye.


mana dia dapat duit lepas hilang duit? hahaha~ RAHSIA!!

saya sayang awak sebab awak
bukan sebab apa yang awak ada.
walaupun saya nak sangat handphone awak tu.
^__^





No comments: