Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, November 19, 2011

budak budak sekarang memang gatal ea?

hari ni sepanjang hari saya lepak dengan boipren saya. dia teman saya gi job fair. al maklum saje la saya kan penganggur yang tak berapa nak menganggur sangat kan. huhu~ boipren saya kutuk kutuk resume saya. dia cakap patut la tak dapat dapat kerja lagi, result SPM tak tulis. ye ke? kena ke tulis result SPM? hadoii.. dah la SPM lingkop!! stress je tiba tiba. boipren saya cakap lagi useless je gi jobfair sebenarnya. dorang tu bukan nye review balik pun resume resume yang kite deposit kat dorang. motip ada job fair? nak promote company je. a bit agree sebenarnya tapi saya berpikiran positif je la. at least ni salah satu usaha gak kan?

okeh okeh berbalik kepada tajuk. tadi dok jalan jalan, lepak lepak, saya godek godek la henpon boipren saya. tengok tengok ada mesej morning morning tengah buat apeww tu.. dari nombor yang tak di save kan namanya. geraam je. saya tanye je la boipren saya sape yang mesej tu. malas nak speku sangat. ti sakit hati sendiri kan. pastu boipren saya leh cakap student IKBN dia. pergghh!! menyirap je dengar. 

saya pun penah gak jadi student. penah gak minat minat ngan lecturer, or pekerja pekerja poli dulu. tapi tak de la pulak sampai carik nombor telefon, siap mesej lagi. dan paling menyirap, time dinner tadi, budak tu boleh call boipren saya. PERGHHH!!! kau tak de jantan lain ke nak kacau?? boipren aku tu bukan ensem pon! grr.. tapi nasib baik boipren saya cakap ngan budak tu yang dia tengah dinner dengan tunang dia *saya la tu* siap cakap lagi ngan budak tu tunang dia *saya la tu* tak berapa suka budak tu contact dia. hmm..pandai ye belakon. boleh jadi pelakon terbaik tol. huhu~

pelik tetapi benar. memang lelaki dalam dunia ni dah nak pupus ke ea? mamat tak ensem pun ada orang nak berebut. ciss betul. 

No comments: