Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, April 2, 2013

cinta

Sang pencinta.

Cinta itu indah. Cinta juga perit. Cinta membawa penunggangnya melayang ke udara. Cinta jugalah penyebab manusia jatuh tersungkur.

Cinta membuatku keawangan. Cinta juga lah mengajarku erti kehidupan. Aku terbenam ke perut bumi karena cintaku sesama manusia. Kini, cinta menjengah ku lagi. Mengusik tangkai hati yang telah rapuh. Aku masih takut. Takut peristiwa hitam lalu kembali lagi. Ku tarik kembali kaki yang melangkah ke lembah percintaan.

Aku masih merenung. Merenung cinta nan indah. Membayang kasih yang agung. Mengemis janji setia.

Wahai si pencinta, hadir lah dikau. Dakap lah daku. Lindungilah aku dari ketakutanku. Bawalah aku kembali keawangan. Aku amat merindui saat itu.

-penantianyangsetia-

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments: