Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Sunday, July 13, 2014

Half year update

Ahaks!! Dah setengah tahun dah rupanya. Malas betul nak update blog. Dah setengah tahun ni masih lagi samar-samar dengan azam tahun ni. Hehe. Macam kena tunda tahun depan je pulak. Adoi la aimi. Laju la sikit. Berkorban la sikit. Usaha laaaa lebih sikit. Tapi bila fikir-fikir, if he want me to be at his side, he should put me at that spot. M not fighting for that spot. Or am i wrong? Haish. Ahh biar lah. Ad jodoh tak ke mana kan?

Hari ni dah separuh bulan dah puasa. Dua hari ni rasa tak sedap badan. Mulut rasa pahit. Dah dua hari sahur muntah-muntah. Perut masuk angin kot. Semoga cepat sembuh la ye diri. Tak larat nak berbaring je.

K la pening la kepala. Bye!!

2 comments:

azmilia mia said...

tapi jika kaktus itu yg kita peluk rasa cinta, sakit itu bisa ditelan.. lagi2 jika rasa cinta itu kerana Allah.. rasa cinta dan dicintai adalah suatu perasaan yg dianugerahkan Allah.. we cant just falling in love without Allah's will.. so, embrace it.. Gambatte.. Dont forget to thank Allah too, because of this feeling.. tidak semua org dpt merasakanny.. weeee~

cik Im said...

Hehe.. Cinta kerana Allah kak.. Tp myb the other party not feel like what i feel.. So let it be.. Doa doa doa.. Semoga dipermudahkan..