Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Saturday, November 27, 2010

MAHA 2010


pergh. penat sangat-sangat berjalan-jalan kat MAHA2010. tujuan asal gi sebab ayah nak cari racun untuk pokok ubi yang meliar kat kebun kelapa sawit dia. cari punya cari takde pun. tak tau la kalau ada tapi kitaorang tak jumpa. tapi serious penat sangat. nak tecabut kepala lutut ni ha. hehe.tapi memang fun even ibu cakap tahun lepas lagi seronok. ni pun tak sempat pun nak gi tengok lembu-lembu ngan rumah-rumah apa tah kat sekitar UPM. ^.^





 saya di agrobaazar.

 joho 



 siyes besar kelapa sawit nih

 ubi?

eskem free dari zaket.
 
last sebelum balik, tetiba ada orang panggil "AIMI!". terkezut betul saya time tu. ingatkan ada peminat ke apa. rupanya saya berdiri betul-betul depan gerai aiskream zaket. sapa zaket? classmate uitm. ^.^ tak sangka jumpa dia kat expo MAHA2010/SUA RASA TV9. tengs bagi eskem free. betul la. eskem hang ni cayaq!



No comments: