Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Thursday, March 10, 2011

wayang di seoul.

hai semua. salam satu malaysia. minggu ini nama dia minggu menggugurkan rambut-rambut yang menawan. kenapa? sebab minggu ni minggu stress. minggu submission semua assessment. hah! padan muka kepada saya dan seangkatan dengan saya yang mana membuat assessment last minute. tah-ni-ah! *clap-clap-clap*

ok entry ni entry pendek je. since banyak gambar kat korea ada dalam laptop mira sariyana. tadi dok transfer gambar point untuk dissertation yang dicuri dari library menggunakan camera phone, tiba-tiba nampak gambar ni.

ini aqmar.

ini apa? haha~

second last day lepak korea *eceh! lepak la sangat en!! kawan aqmar datang melawat dia. so, saya dan liyana follow la sekali since ada orang nak bawa jalan-jalan sekitar pinggir seoul. asik jalan in large group je bosan kan? dah la kena ikut masa depa. so, malam tu kitaorang 4 orang dinner kat times square. lepas makan je ingat nak jalan-jalan je. tapi terjumpa mira sari dengan umi nadia. diaorang lost. plus depa cakap nak tengok wayang. huh? wayang kat korea? opkos la saya dan aqmar teruja. liyana macam nak demam dat nite. so dia pulang awal setelah kawan aqmar hantar dia balik hotel. 

kat malaysia beli tiket wayang kat kaunter kan? malam kat seoul kitaorang beli tiket wayang kat mesin ok! gambar aqmar dengan resit kat atas tu bukan sebarang resit. tu tiket wayang! hahaa~ wayang kat sana besaq giloss~ ada la 500++ capacity. kerusi siap boleh adjust. pergh!!

harga tiket? +/- W10,000 cam RM10 kite la. but, if convert duit malaysia? lu cari la money converter. lalalallaa~

ok la. nak sambung buat dissertation. da!

1 comment:

Anonymous said...

im,jom tgok movie kt seoul lgi skali.ngeeee