Entry Kekal

Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji akan masih mcuba untuk memujuk hatimu mencintai aku
Kerna semua yang ada hanyalah untukmu

:: saya ::

My photo
i just wanna be me; Aimi

Tuesday, May 31, 2011

this full of week.

hey.
i'm in jay bee.
 sape orang jay bee sini?
moh la jumpe. hehe.

ok,
semalam saya attend an interview with sime darby.
actually it is for training for a year with sime darby.
ramai tak ramai sangat la yang datang interview semalam.
everyone dia separatekan ikut study field.
so, 
candidate yang satu room dengan saya ada enam orang sahaja. 
hebat semua.
semua anak orang kaya.
semua pandai speaking.

saya je looser.
=..=

so, 
i wish everyone all the best. :)

saya akan bz dengan persiapan pertunangan.
tunggu update akan datang ye.

No comments: